2017. október 4., szerda

KISÁLLAT TAG | A drágaszágaim


(képforrás: weheartit.com)

Sziasztok! Ma van az állatok világnapja, így hát milyen poszttal is jöhetnék, mint egy kisállat taggel. Szóval a következő pár sorban bemutatnám nektek a házi állatainkat. Nem szeretném húzni az időtöket, szóval vágjunk is bele.


1. Hogy hívják a kisállatodat?
A cicumat Nyaffinak és a kutyimat Lizának.

2. Honnan ered a neve?
Nyaffi szerintem mindenkinek egyértelmű, bár hallgatna is rá. Folyamatosan nyávog, ha nem kapja meg azt, amit akar. Szóval nyafizik, amikor csak tud. Liza pedig egy hirtelen ötlet volt, de annyira illet rá, hogy rá is ragadt.

3. Milyen fajtájú?
A cicám egyszerű házi macska, a kutyám pedig labrador keverék. Ahogy szoktam mondani, igazi kis korcs. Persze nem bántásból, vagy rossz indulattal. Mindkettőjüket szeretem nagyon.

4. Mióta van meg?
Nyaffi három és fél éve van nálam, míg Liza körülbelül 8 éve.

5. Hogyan került hozzád?
A labradorkámat még exem rokonaitól kaptuk, ugyanis már szükségünk volt egy kis ebre, aztán annyira megtetszett ő, hogy muszáj voltam elhozni. Nyaffi pedig a párom egyik ismerősétől van. Szerelem volt első látásra mind a két állat.

6. Van valami különleges szokása?
A cicáknak? Mindene különleges. Olyan pózokat tud felvenni, amikor megkergül, akkor úgy fel tud borzosodni (vagy hogy mondjam, írjam..). Mindkét kedvencem finnyás, ahogy én is. Annyira válogatnak, hogy csak egy - egy tápot esznek meg. Nyaffi csak a csirkés alutasakos kaját falja. Emellett maximum tejet iszik és szalámit eszik, semmi házikoszt. Néha - néha becsúszik a tejföl vagy sajt, de ennyi. Finnyás a dögöm. A kutyám pedig tápos, de csak egyfajtát. A házikosztot ritkán, vagy ha csont, hús van benne. Szóval.. nehéz velük. Liza is amúgy egy kerge-birka. Tud ám körbe körbe futni, ha megkergül.

7. Milyen beceneveken szólítod?
"Te dög". - mind a két bogyót. A macsimnak még van egy különleges neve: Szecska mester. Mert néha tényleg úgy néz ki, mintha a Tini nindzsa teknőcökből lenne a szecska mester. ^^" Ezen kívül még a cilucilu, szissza, mocskoszkisszörnyeteg, nanóci.

8. Van-e valamilyen közös kalandotok?
Nyaffival csak a házban futkorászunk össze - vissza. Játszok is vele, de úgy közös kalandunk nincs. Egyszer próbáltam kivinni a házból, pórázon... de azt látni kellett volna. Annyira félt, hogy azt hittem beszabehu! ^^" Szóval többször nem is próbáltam. Liza pedig általában bosszúságot okoz azzal, ha kiszökik. Egyébként hallgat ránk, de ha a kapun kívül van, sunyi módba bekapcsol és elszelel úgy, hogy nehezen találunk rá. Félünk, hogy egyszer megharap valakit, mert amúgy nagyon hamis. Viszont eddig még így nem történt semmi baleset és, ha nem találnánk, általában ő visszatalál. A kis mocsok.

9. Mit jelent számodra a kapcsolatod a kisállatoddal?
Nyaffi az én királynőm. Mert hát egy macskának csak alattvalói lehetnek, én imádom őt, ő nem mindig szeret engem. Sokszor kergetjük egymást, az őrületbe és a házban is. Viszont a szeretet az meg van.

Liza folyamatosan mutatja, hogy szeret, néha túlságosan is. Van, hogy elegem van belőle, de azért imádom. Vagyis imádjuk, hiszen az egész család oda van érte. Sokszor kerget ő is az őrületbe, vagy kergetjük egymást az udvaron, de azért nála mi a királyok vagyunk. Ő pedig a mi kis házikedvencünk.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon ari Nyaffi őfelsége és Liza kutyus is. :)
    Nagyon szeretjük mi is az állatokat, nekünk egy házi vegyes ivartalanított lány kutyusunk van itthon, a Szendi, benti kuty, kis termetű és el van kényeztetve. ^_^
    Bátyáméknak meg perzsa macskáik vannak. Tenyészteni szeretnék őket, rendesen, hivatalosan. Most is vannak kissziszák és nagyon cukik. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cicunk nekünk is ivartalanított leányzó. Bár Liza is nőszemély, de szerencsére még nem csúszott be semmi. :D

      Cuki a kutyitok neve. Perzsa cicát pedig mindig is akartam, de a drágaszágomnak is úgy hullik néha a szőre, mintha perzse fajta lenne. Szóval.. maradok nála. Na meg már biztos nem válnék meg tőle :D

      Törlés
    2. Igen, picinek kis szende, bújós volt, innen a neve, de szoktuk ám elég sok mindennek becézni. :D
      Ó, mi sem tudnánk már megválni ettől a kis dilistől, már családtag(6 éves). ^_^

      Azt hiszem ideje lenne már nekem is beiktatni valamikor ezt a tag-et...

      Törlés
    3. Ohh, még sokszor ennyi évet kívánok neki mellettetek ^^.
      A TAG - et pedig várom! ^^

      Puszi.

      Törlés
  2. Imádtam, mindenképpen kitöltöm én is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett ^^. Várom a Te válaszaidat is! :P

      Törlés
  3. Jaj nagyon cukik, jó volt olvasni! ☺️
    Puszi 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönik és köszönöm szépen ^^.
      Puszi. ♥

      Törlés
  4. Jajj, annyira cukik az állatkáid. Nekem is van egy cicám, aki a tiédhez hasonló, de ő még csak 5 hónapos, de ő is kislány. Zsebi a neve, de akár Nyaffi is lehetne, mert mindenért nyafizik :) Az én cicám pont a tied ellentéte. Bármit, ismétlem bármit megenne, ha hagynám. Éjjel és nappal csak enne :) Próbálom nem elhizlalni pusztán csak szeretetből ♥ A legjobb szájízzel ezt a fajtát eszi: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/711BrnHcGSL._SL1423_.jpg A mártásos változatot. Örülök, hogy rátaláltam, mert ezt imádja. A többit is megeszi, de nem ilyen jóízűen.

    Egyébként olvass utána, és én csak jók akarok neked és a cicádnak, de tejet nem szabad adni cicának. Beteg lesz tőle, mert a macsekok laktózérzékenyek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel ivartalanított a cicám, nekem sikerült egy picit felhizlalni :DD De ez még a tűrhető kategória. ^^ Tejet ritkábban kap, hetente mondjuk 2x, eddig szerencsére semmi baja és remélem nem is lesz. Kiskorában amúgy sosem adtunk neki ^^.

      Amúgy igen, a felix kaja a legjobb minden macskának :D Husii minden mennyiségben.

      Puszi ♥

      Törlés