BLOGTIPP | Ha már üres az agyunk

október 08, 2017



Sziasztok! Gondolom veletek is előfordult már párszor, hogy nem volt ihletetek, nem volt ötletetek, hogy miről írhatnátok még a blogotokba. Velem is megesett párszor, így a mai napra hoztam pár tippet annak érdekében, hogy hogyan hozhatjátok vissza a múzsátokat.


1. Pinterest
Az oldal, ami az inspirációdat mindig megdobja és amit mindenki szívesen ajánl. Ötletekkel van tele, természetesen nem azokat kell másolni, hanem meríteni kell belőlük. Képek sokasága, inspiráló idézetek, mások által használt tippek, blogbejegyzés ötletek, designötletek és még megannyi finomság. Mindenképp regisztráljatok és használjátok.

2. Olvass másokat
Hidd el, mások bejegyzéseiből is rátalálhatsz arra, amiről tudnál Te is írni. Nem ugyan abban a témában, például nekem egy - egy szó láttán néha eszembe jutnak ötletek, amiről írhatnék és akkor gyorsan feljegyzem ide a bloggerre, hogy később meg is írjam azt. Vagy ha nincs semmi a blogon, akkor már azonnal nekilátok és elkezdem a bejegyzés írását.

3. Kapcsolj ki
Ha tényleg üres az agy (túlzás, de értitek), akkor kapcsoljatok ki. Ha erőltetjük az írást, abból semmi jó nem sül ki. Hallgassatok zenét, menjetek el vásárolni, rajzoljatok, olvassatok, én általában előveszem a photoshoppot, mások lehet SIMS - eznek, játszanak. De akár egy film vagy egy sorozat is sokat szokott segíteni. Szóval tegyétek félre a blogot pár órára, csináljatok valami mást és amikor már kicsit feltöltődtetek, vagy úgy érzitek "most jönni fog az ihlet" akkor üljetek a blogotok elé és próbálkozzatok.

4. Sablon bejegyzés
Például "Ismerj meg" tag. Akármilyen blogot vezetsz, sosem késő egy ilyet bedobni a mély vízbe. Tudnunk kell magunkról írni, akár képekkel feldobni a bejegyzést és pár kérdésre válaszolni. Írhatunk a jövőbeli tervünkről, ami a blogot illeti, megköszönhetjük a látogatóknak, hogy ott vannak velünk és olvasnak. És természetesen ez az olvasóknak is jól esik, na meg az is, hogy végre megismerhetik kicsit közelebbről is azt a személyt, akinek szeretik az írását olvasni. Vagy bármiféle toplista, írj a kedvenc zenédről, filmedről, sminktermékedről, fotósodról, celebről vagy akár játékról. Csinálhatsz toplistát is, hogy ne csak egy dologról szóljon a bejegyzés. Nálam is szokott ilyen lenni, de ez számomra már megszokás.

5. Ami a legfontosabb: mindig jegyzetelj!
Bármi eszedbe jut, írd fel, hogy nehogy elfelejtsd. Rengetegszer volt velem olyan, hogy elkezdtem magamban részletezni, hogy miről fogok írni, hogyan fogom azt megtenni (teszem azt, a fürdőszobában voltam és nem volt hova leírnom), majd mikor visszatértem a kis kuckómba, teljesen eltűnt az ötlet. Hogy azóta vissza tért - e hozzám? Fogalmam sincs, mert már több másik ötletem lett.

Te még mit raknál hozzá a listához? Mit szoktál csinálni, ha épp nincs ötleted? Írd meg nekem kommentben, mert van, hogy tőlem is elkószál a múzsa, de általában mindig vissza talál. Valahogyan.

Puszi,
Ninaa

  • Megosztás:

Ha tetszett a bejegyzés, akkor ezeket se hagyd ki!

2 megjegyzés

  1. Én szinte mindig hallgatok zenét egy-egy bejegyzés megírása közben, és néha már ez is tud inspirálni... ^_^
    És valóban, gyorsan le kell írni, ha valami eszedbe jut. Múltkoriban például mobilról pötyögtem be a gondolataimat pár könyves bejegyzéshez, mielőtt elfelejtem őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a zene mindig jól jön ^^. Nekem is mindig kéznél van a mobilom ilyenekre (is). :)

      Törlés