2017. október 12., csütörtök

CHALLENGE | DISNEY



Sziasztok! Mára egy challengel jöttem, ami 30 pontból fog állni és Disneyvel kapcsolatban fog kérdezni. Három részre fogom bontani, hogy ne legyen olyan hosszú egy - egy bejegyzés, na meg hogy kicsit tovább tartson. Eleve ez egy 30 napos kihívás lenne, viszont az ilyenekben nem vagyok túl jó. Így erre a döntésre jutottam. Remélem tetszeni fog nektek ez a kis "kérdéssor" és sokan ki fogjátok tölteni! Na de lássuk az első tíz kérdést:





1. Kedvenc karaktered
Hogy melyik Disney karakter a kedvencem? Erre igazából nehéz válaszolni, hiszen minden mesében van egy kedvencem. Viszont talán Aranyhaj - at mondanám. Szerettem az egész mesében a karakterét, ahogy viselkedik, a nyűglődését és még az éneklését is. Erős volt, reménnyel teli, kalandvágyó, bátor, félénk és még sorolhatnánk a karakterre rengeteg jelzőt. Szóval:
disney, rapunzel, and princess kép

2. Kedvenc hercegnőd
Jázmin hercegnő az Aladdinból. Nem is tudom mikor láttam utoljára ezt a disney rajzfilmet, de azt hiszem újra meg kell néznem. Nagyon szerettem benne minden karaktert, még Jaffart(?) is, na meg a papagájt. Vicces volt, romantikus, boldog, boldogtalan, gonosz. Minden, amit egy disney rajzfilm megérdemel.

disney and jasmine kép

3. Kedvenc hősnőd
Moana/Vaiana! Egyértelműen őt mondanám, ez mostani mesefilm, nemrég néztük meg párommal és azt hittem, hogy el fogok rajta aludni, mert épp nem volt hozzá kedvem, de végül egy nagyon érdekes történetet láthattunk. Itt nézhettek róla egy előzetest!


4. Kedvenc herceged

Utálni fogtok, de nincs kedvenc hercegem. Akárhogy töröm magam, egyik herceggel sem szimpatizáltam. Talán Aladdin lenne az, akire azt mondanám, hogy kedvenc, meg Flynn, de ők valóban hercegek lenének?

5. A kedvenc hősöd

Flynn az Aranyhaj és a nagygubancból. Szerettem a béna nézését, azt ahogy Aranyhajjal bánt meg úgy mindent. Szóval egyértelműen, Flynn. Szerintem nagyon romantikus ahogy megmentette őt és ahogy fokozatosan szerelmesekké váltak. Ő az én hősöm!

6. Kedvenc állat
Pó, a Kungfu Pandából. Most nem tudom, hogy így kell - e leírni a nevét, de nem is érdekel. Az a mese, a karaktere, a kinézete, az, hogy ő levesfőzés helyett kungfuzni akar meg.. ahh. Szóval a pandákat is szeretem, Pó is iszonyat jó karakter úgyhogy egyértelmű.


7. Kedvenc "jó barát"
Ezt tudom, ezt tudom!!!! Zootropolisból a Nick Wilde a ravasz róka. Ahhoz képest, ahogy beállították, nagyon jó barátja lett Judynak. Szerintem teli találat volt ez a mese is, nagyon szerettem.

8. Kedvenc gonosztevő
Demóna! Ohh, ez a film, ez a karakter, a kinézete, a mindene. Az egyik legjobb és legérdekesebb gonosztevő. Viszont lehet az is szerepet játszik ebben, hogy nagyon szeretem Angelina Jolie színészi játékát. Talán mondhatni a kedvencem. Nem is lehetett volna jobb embert választani Demóna karakteréhez. (Újra kéne néznem!)

gif kép

9. Kedvenc eredeti történet
Ha ezekről (vigyázz morbid, gyerekkori mesénk rombolója) az eredeti történetekről van szó, akkor talán A Kis Hableány szomorú sztoriját írnám. Bár igazából mindegyikből megnézném az eredeti változatot. Hófehérke és a hét törpe története sokkal igazibbnak tűnik azzal a változattal, amit a starity oldalán olvashatunk. A Szépség és a Szörnyeteg sztorija is sokkal szebb lett volna. Viszont a Csipkerózsika és a Hamupipőke.. örülök, hogy azt a történetet kapta, amit láthattunk. Még egy változat, ez sem rossz.

10. Kedvenc dal
Ez teljesen egyértelmű "Frozen - Let it go" minden változatát képes vagyok meghallgatni. Szerintem az egyik legjobb disney dal lett. Szerintetek is?


A következő forduló a holnapi napon lesz elérhető. Remélem tetszett ez a kérdéssor, vigyétek, vagy válaszoljatok itt, esetleg várjátok meg míg befejezem és az egészet megkapjátok!

Puszi,
Ninaa

2 megjegyzés:

  1. Oh, már írtam ide egyszer kommentet, de csak most látom, hogy nem tette közzé :( Sebaj, most pótolom :D
    Nagyon tetszik a challenge, én is Disney mániás vagyok! Jó ideje keresgélek hasonló kihívást, szóval előbb-utóbb én is kitöltöm (természetesen belinkellek majd, mint forrást ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Disney ♥ Örülök, hogy tetszik a kihívás! Ha kitöltötted nyugodtan linkeld be ide is ^^.

      Törlés