HORROR HÓNAP | OUIJA VÉLEMÉNY

október 07, 2017



Az októberi hónap számomra a horrorfilmek maratonja. Igaz, már eltelt 7 nap, de még be tudom hozni a lemaradásaimat. Nem azt mondom, hogy minden nap fogok hozni ajánlókat, vagy véleményezni fogom a filmeket, amiket láttam, de számíthattok tőlem hetente egy - kettőre. Először is az Ouija című filmet fogom nektek bemutatni, véleményezni, ajánlani. Ha rákerestek az interneten, már rájöhettek, hogy ez egy szellemtábla.


Az első rész még 2014 - ben jött ki és rá egy évre lett magyar szinkronos (körülbelül). Szerintem baromi jó volt, szóval nagyon vártam a második részét is, amiben végül eléggé csalódtam. A 2014 - ben kiadott filmben a szereplők (oké, hogy kezdők voltak, de) egész jól játszottak és a történetszál is megfelelő volt szerintem. Kaptunk egy alap sztorit, hogy a főszereplő lányok még kisgyerekként játszottak a szellemtáblával, aminek három szabálya van:

  1. Sose játssz egyedül.
  2. Ahányan játszotok, annyi kört tegyetek meg a táblán.
  3. Mindig köszönj el.
Természetesen az első szabályt szegik meg a legtöbben, aztán az ijedtségben nem köszönnek el az aranyos kis cukker szellembácsitól / nénitől. Így is volt az első részben Debbivel, rossz lett a vége a játszmájának. A barátai természetesen nem nyugodtak bele a halálába, szóval elővették a táblát, hogy megszólítsák. Itt kezdődik minden és sorban hullanak majd az emberek. Sok kritikus lehúzta a történetet és a szereplőket is, de én úgy gondolom, hogy egész jó kis filmet hoztak össze. Én például egy - két jelenten összekakiltam magam. A "Hi friend", azaz "Szia barát" üzenetektől pedig a hideg rázott ki. Eleve imádom az ilyen szellemes, kísértetes kicsit boszorkányos horror filmeket, szóval lehet azért van az, hogy bejött. Másodszor is megnéztem, mikor a második része kijött, de akkor már nem volt annyira tökéletes, mint azt elsőre gondoltam. Tehát, aki még nem látta, nyugodtan nézze meg, mert elsőre szerintem nagyot üt, de többször szerintem nem érdemes hozzányúlni. Ha nekem unalmas volt másodszorra, aki a Paranormal Activityt még huszadszorra sem unja... akkor elhihetitek, ha azt mondom, hogy ne! Az előzetest viszont mindenképp nézzétek meg, és döntsétek el, hogy megnézitek vagy sem. Reményeim szerint bele tekintetek!


Hogy a második rész milyen volt? Gyenge. Igazán gyenge. Bár az előzetes alapján ezt nem mondanám. Az előzetese jobban ütött, mint az első résznek. A történetről röviden:

Egy család, akik apjuk elvesztése óta elég szerényen élnek, szellemidézőset játszik, de nem maguknak, hanem más embereknek, akik elvesztették a szeretteiket. Az anya természetesen ebbe a két lányát is belerángatja. Az elején csak átverés az egész, amíg be nem szerzik ezt az Ouija táblát. 

Bevallom őszintén, az első fél óra elég unalmasra sikeredett, de valahogy be kell mutatni az életüket, meg hogy kik ők. A lányok egyházi iskolába járnak, ezért adott lesz majd egy papi beavatkozás is. Amint beszerzik a táblát és a legkisebb lány leül és elkezd vele játszani, akkor már érezhető, hogy valami készül. Persze ő csak az apjával szeretett volna beszélni, aki válaszolt is neki, de biztos, hogy az Ő volt? Természetesen nem. Később megszállja a kislányt és kiderül, hogy ki lakozik majd benne stb. Ebben a "A gonosz eredete" filmben nem látjuk a gonoszt. A család is igen szétszórt. A történet kiszámítható. Bár, amikor a kislány a testvére barátjával összefut és elmondja neki részletesen, hogy milyen az, amikor az ember megfullad elég hátborzongató, de ennyi. Semmi félelmetesség nincs benne. Vagyis ami van, azt a trailerbe lelövik. Szóval ez egy nagy nulla volt. Amennyire vártam ezt a részt, annyira csalódott vagyok most. Viszont mindenképp nézzétek meg az előzetest és aki kedvet kapna hozzá, nyugodtan nézze meg, tényleg nem ijesztő. Ha pedig nem akarjátok lelőni a félelmetes jeleneteket, és az első része tetszett, annak előzetes nélkül ajánlom a filmet. Úgy szerintem ütni fog.


Láttátok már egyébként? Szerintetek milyen volt? Aki még nem látta, az belenéz? Várom a véleményeiteket. 

Puszi,
Ninaa

  • Megosztás:

Ha tetszett a bejegyzés, akkor ezeket se hagyd ki!

0 megjegyzés