2017. október 3., kedd

VÉLEMÉNY | Ebay, Aliexpress vagy Wish?

blair waldorf, girls, and gossip girl kép
(képforrás: weheartit.com / Gossip Girl - Blair)

Most egy kicsit megkopasztjuk a pénztárcánkat, hiszen szeretnélek titeket elkalauzolni az online vásárlás világába. Gondolom mindenki találkozott már egy - egy webshoppal, amik akár a géphez vagy a telefonhoz láncoltak titeket. Most én is szeretném nektek bemutatni a legnépszerűbb felületeket, amikhez kisebb leírás, előny és hátrány felsorolás is társulni fog.


WISH.COM » www.wish.com

Ő az első, aki ráadásul a személyes kedvencemmé is vált pár perc alatt. Hogy mi a legjobb benne? Az, hogy átlátható, mind telefonon, mind a számítógépeken. Könnyű kezelni, a legtöbb dolgot magyarul írja, tehát aki nem ért külföldiül (angolul) az is nyugodtan nézelődhet rajta. Bár keresni itt is csak angolul tudsz (de mire nem jó a fordító?). Körülbelül fél éve használgatom, csak pár dolgot rendeltem, egyszer sajnos besültem, de az is az én hibám volt. Túl olcsó terméknek dőltem be (lsd. 500Ft - os magassarkú). Hogy mik a további előnyei, és vannak - e hátrányai?

ALIEXPRESS.COM » www.aliexpress.com

Én leginkább telefon tokokat rendelek innen. Bármilyen nevenincs telefonra találok. A legjobb minőségben kapod meg a termékeket, én úgy vettem észre, hogy ritkábban van csalódás, de persze itt is bele lehet bukni, mint bárhol máshol. Viszont valamiért nem vonz magával, úgy mint a wish.

EBAY.COM » www.ebay.com

A legrégebbi és sokak szerint a legjobb. Már több éve működik és tényleg nem lehet róla túl rosszat írni. Viszont megpróbálom majd összeszedni azokat, amik nekem nem tetszenek. Egyébként az ebay az az oldal, ahol a legtöbb dolog fent van és annyira be tud szippantani, hogy észre se veszed, hogy milyen gyorsan telik mellette az idő.

Ha szeretnél többet megtudni róluk, akkor kattints ide, hiszen a www.bloggerqueens.gportal.hu oldalán folytatom a leírást!

2 megjegyzés:

  1. Én személy szerint csak is kizárólag az Aliexpresst használom, és ajánlom is mindenkinek, aki csak kérdezi. Mostanában kimondottan gyorsan(1-2 hét alatt) megérkeznek a cuccok, mindig hibátlan terméket kaptam és jócskán olcsóbban találtam meg a cuccokat, mint a wishen vagy az ebayen, mivel az alin többnyire nincs PK :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, körbe kell járni, hogy hol a legolcsóbb. A wish sajnos a postaköltségeivel mindig drágább lesz, de azért az akciók miatt, meg kuponok miatt néha mégis találok köztük olcsóságot. ^^.

      Ha Ali működne a telefonomon, akkor szerintem én is ott nézelődnék, de ritkán tölt be:/

      Törlés